
نفهمیدی...
که برای داشتنت دلم را نه،
عشقم را نه
رویاهایم را نه ...
برای داشتنت حسی را دادم که
بدون آن دیگر من، آن "من ِ " سابق نیستم ...
حالا یکی هستم مثل بقیه نه ... یکی مثل یخ، سرد
یکی مثل دیوار، بی روح ... یکی مثل خودم اما بی حس !
و این کــُــشنده است، اما نمی کــُـشد !
دلم مالِ تو ،
عشقم مال ِ تو ،
رویاهایم را هم نمی خواهم
اما " من ِ " خودم را پس بده ...
با این من ِ الآن غریبه ام ،
این حس کـُـشنده است اما نمی کـُـشد ..
موفقیت...ما را در سایت موفقیت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77